- Instagram - Facebook - Pinterest - TikTok -

Betalen, Verzenden, Levertijden, Retourneren & Klachten

Betalen
Bestellen gaat heel eenvoudig via de webshop. Nadat je bestelling is geplaatst en je hebt betaald krijg je een bevestigingsmail van je bestelling. Mocht je deze onverhoopt niet ontvangen, kijk dan altijd even in je ongewenste mailbox (spam).
Bij DecoDuoBelle kun je betalen via iDEAL of Klarna. Hiermee kun je veilig online (achteraf) betalen.
Wanneer je liever contant* wilt betalen of wilt betalen door middel van een bankoverschrijving of een Tikkie/Betaalverzoek, neem dan contact op via de mail of stuur ons even een persoonlijk bericht via whatsapp.

* contant betalen is mogelijk wanneer je zelf je pakketje komt ophalen of wanneer je kiest voor persoonlijke bezorging binnen Almere.


Verzenden & Levertijden
De artikelen die wij standaard in ons assortiment hebben, (zie onze shop), kunnen wij merendeels uit voorraad leveren.
De gemiddelde levertijd van de producten bedraagt 2 – 4 werkdagen. Dit is afhankelijk van de voorraad en de persoonlijke wensen. Bijna alle producten worden handgemaakt en dat heeft wat tijd nodig. :) Je mag altijd vragen naar de verwerkingstijd, zo ook als je iets eerder nodig hebt. Wij kijken en denken graag met je mee!
Tijdens vakantieperioden kunnen de levertijden wat langer zijn. Mocht er onverhoopt een artikel niet voorradig zijn dan nemen wij contact met je op.

Onze leveranciers kunnen over het algemeen artikelen zeer snel aanleveren waardoor de wachttijd beperkt blijft. De uitzondering zit uiteraard op de gepersonaliseerde producten. Hierbij hebben wij altijd overleg met jou (de opdrachtgever) over het product en de verwerkingstijd hiervan.

Alle genoemde prijzen die bij de producten zijn vermeld, zijn exclusief verzendkosten. Verzenden doen wij via postNL. DecoDuoBelle streeft ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. <3


Bezorgen
Pakketten en brievenbuspost worden verstuurd via PostNL. Zodra de bestelling is ingepakt en afgeleverd bij het sorteercentrum ontvang je een bevestiging. Als je hebt aangegeven dat je de verzending wilt met track en trace, dan ontvang je tevens de tracking code bij de verzendbevestiging.

Bezorging binnen Nederland

Brievenbuspost zonder track & trace code
De brievenbuspost is niet voorzien van een track & trace code en bedraagt € 3,00
Kies je hiervoor, dan is DecoDuoBelle niet aansprakelijk voor het zoek raken van je bestelling. Wij kunnen dan helaas niet achterhalen waar het mis is gegaan.

Brievenbuspost met track & trace code
De verzendkosten voor de brievenbuspakketjes tot 2 kg bedragen € 4,95
Deze brievenbuspakketjes zijn voorzien van een track & trace code welke je ontvangt via de mail, nadat wij je pakketje op de post hebben gedaan.


Pakketpost
De verzendkosten voor pakketten die niet door de brievenbus passen bedragen € 6,95 en zijn voorzien van een track & trace code. Deze code ontvang je via de mail, nadat wij je pakket op de post hebben gedaan.

Afhalen / Persoonlijke bezorging
Het afhalen van je product(en) is alleen mogelijk op afspraak. Een afspraak kan gemaakt worden via de mail of whatsapp. Hier worden uiteraard geen bezorgkosten voor berekend. ;)

Ook de persoonlijke bezorging (alleen binnen Almere) gaat op afspraak en kan tevens gemaakt worden via e-mail of whatsapp. Hiervoor vragen wij € 2,50 per bezorging.

Bezorging naar het buitenland

Standaard brievenbuspost
De brievenbuspost is niet voorzien van een track & trace code en de kosten hiervan bedragen € 7,75
Kies je hiervoor, dan is DecoDuoBelle niet aansprakelijk voor het zoek raken van je bestelling. Wij kunnen dan helaas niet achterhalen waar het mis is gegaan.

Pakketpost
De verzendkosten voor pakketten die niet door de brievenbus passen bedragen € 9,75
De pakketten zijn voorzien van een track & trace code. Deze code ontvang je via de mail, nadat wij je pakket op de post hebben gedaan.


Retourneren

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. De retourkosten zijn te allen tijde voor eigen rekening. De kosten hiervan hangen af van het gewicht van je pakketje en van welk verzendbedrijf je gebruik maakt. DecoDuoBelle is niet aansprakelijk voor het eventueel zoekraken, van je terug gestuurde retourpakketje.

Stappenplan retourneren:
1. Controleer of je retour aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • Het artikel dient onbeschadigd te zijn.
  • Het artikel is niet gepersonaliseerd.

2. Vul het herroepings-/ retourformulier in en voeg deze bij je retourzending. Mocht je geen mogelijkheid hebben om het formulier te printen, mag je deze ook mailen naar handmade@decoduobelle.nl. Hier vind je het >> Herroepings retour formulier.

3. Verpak de producten die je wil retourneren in, het liefst de originele verpakking.

4. Schrijf het onderstaande adres op de verpakking:

DecoDuoBelle
Tav Danielle Claassen
Trommelstraat 78
1312WH Almere

5. Frankeer je pakket en breng het naar een Post-NL service punt/brievenbus. De kosten voor je retourzending zijn voor eigen rekening.

6. Zodra je retour door mij is ontvangen en voldoet aan de genoemde voorwaarden, stort ik het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je opgegeven rekeningnummer.

* Het retour sturen van een product is voor risico van de koper.


Garantie & klachten
Kwaliteit van de producten vinden wij erg belangrijk. Daarom behandelen wij alle producten met veel liefde, verpakken wij ze goed en doen onze best om ze onbeschadigd bij je aan te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er iets beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie.

Ik raadt je daarom aan, de geleverde artikelen gelijk na ontvangst te inspecteren.
Mochten de bestelde artikelen niet aan je verwachtingen voldoen, dan dien je ons hier binnen 3 dagen, per email, met ordernummer, en foto van het eventuele defecte product van op de hoogte te stellen.
Wij zullen dan proberen eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de koper en op de best mogelijke manier op te lossen. Samen komen we er wel uit!


*Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht kenbaar te maken via het platform van de Europese Unie.